Start

Vi som arbetar på BSC

Frukostseminarium

Nå ut med ditt budskap - vi har ett färdigt koncept!
 

Nå ut med ditt budskap - vi har ett färdigt koncept!

Frukostseminarium är ett tacksamt upplägg att bjuda in till och är både tids- och kostnadseffektivt. De inbjudna uppskattar ofta att det är direkt på morgonen, drop-in tid 30 min för att slippa stress, frukosten serverad, centralt eller ”på vägen” läge – och allt inom loppet av ett par timmar. Sista pusselbiten för att lyckas med stor uppslutning är att ha stark dragningskraft i inspiratören/ föreläsaren, och det får ni genom vårt upplägg med Stefan Sebö!

KORT OM STEFAN SEBÖ
Stefan Sebö är en av Sveriges bästa och mest efterfrågade föreläsare inom affärsutveckling, försäljning, medarbetarutveckling och konsten att utveckla vinnande team. Stefan har skrivit flera böcker inom området.

FÖRSLAG PÅ TEMA
Fler fokusområden finns, kontakta oss för mer info.

  • Konsten att skapa framgång
  • Varför lyckas vissa företag och andra inte?
  • Resultat – Recept på framgång
  • Utveckla dig och ditt företag till vinnare

DIGITAL INBJUDAN, EVENTHEMSIDA OCH ANMÄLNINGSHANTERING
Så här kan inbjudan för ditt frukostseminarium se ut
Så här kan eventhemsidan för ditt frukostseminarium se ut

POSTAL INBJUDAN – VI POSTAR IDAG!
Vi har gjort ett exempel på hur er postala inbjudan till frukostföreläsningen kan se ut, klicka här och vi postar den till dig idag!

TIPS FÖR ÄN MER KOSTNADSEFFEKTIVT
1. Kunder OCH medarbetare.
Bjud med både kunder och medarbetare, och helt plötsligt har du en kombinerad kundträff och internutbildning!
2. Joint Venture.
Gör det tillsammans med två andra företag som har samma målgrupp som er. Spännande synergier och nätverkande uppstår – och kostnaderna delas på flera. En passande trio kan t ex vara ett företag med butik, ett juridiskt och ett pensionsförsäkringbolag. Butikslokalen kan användas för att ha frukostseminariet där, tänk bilfirmor.
3. Road show.
Repetera samma innehåll och upplägg i flera städer, som en turné. Låt det bli en kampanj med ett tydligt budskap, ett korståg genom Sverige, som är positiv och engagerande att följa i era sociala medier. Gör det som en Joint Venture enligt ovan med partners som har sina målgrupper i samma städer som ni har.